XIMIVOGUE



XIMIVOGUE ir strauji augošs Korejiešu dizaina ātrās modes un plaša patēriņa preču zīmols, kas aptver vairāk nekā 7000 produktu 8 dažādās kategorijās, un tā pamatvērtības ir kvalitāte, cena, radoša pieeja, dizains, piedāvājums un pārdošanas apjomi. Nepārtraukti izstrādājot cenas ziņā pieejamus, augstas kvalitātes produktus, XIMIVOGUE ir apņēmības pilns iepriecināt un pārsteigt savus patērētājus visā pasaulē.

Pašlaik 84 valstīs un reģionos visā pasaulē ir vairāk nekā 1600 veikalu, tai skaitā Puertoriko, Jamaikā, Arubā, Bahamu salās, Britu Virdžīnu salās, Kaimanu salās, Grenādā, Gvadelupā, Dienvidāfrikā, Kanādā, Alžīrā, Gvatemalā, Armēnijā, Indijā, Austrālijā, Singapūrā,  Saipanā, Lībijā, Palestīnā, Malaizijā, Panamā, Čīlē, Kolumbijā, Peru, Ekvadorā, Meksikā, Bulgārijā, Ungārijā, Lietuvā, Polijā, Izraēlā, Krievijā, Dienvidāfrikā, Kirgizstānā, Kazahstānā, Turcijā, Šrilankā, Saūda Arābijā, Kuveitā, Bahreinā, Katarā, Omānā, Laosā, Filipīnās, Vjetnamā, Kambodžā, Taizemē, Mjanmā, Spānijā, Dominikā, Nepālā, Apvienotajos Arābu Emirātos, u.c.

Beidzot XIMIVOGUE ir atvēris durvis arī pircējiem Latvijā!

Jūs varat izvēlēties veselības aprūpes un skaistumkopšanas, mājsaimniecības, biroja apgādes, modes produktu, sezonas produktus, izsmalcinātas somas, rotaļlietas vai digitālos izstrādājumus – tie visi ir pieejami vienā veikalā jūsu ērtībām un priekam. 

ZĪMOLA NOZĪME

XIMIVOGUE ir nodibinājis jauna veida modes pieredzes veikalus, kas ir kļuvuši par galveno dzinējspēku tirdzniecības centros  visā pasaulē paralēli ēdināšanas, ātrās modes apģērbu un izklaides uzņēmumiem. Tā mērķis ir nodrošināt pircējiem augstas kvalitātes, veselīgākus un omulīgākus produktus par zemāku cenu, lai pircēji iepērkoties justos ērtāk, veselīgāk un laimīgāk. Padarot produktu struktūras optimizāciju un produktu menedžmentu par savu prioritāti, XIMIVOGUE pievērš lielu uzmanību patērētāju iepirkšanās paradumiem un apņemas izveidot augstas kvalitātes pakalpojumu kultūru, akcentējot tādas īpašības kā komfortu, veselību, brīvā laika pavadīšanu, kvalitāti un prieku, ko var gūt iepērkoties.

План центра
2.

Этаж

1.

Этаж